Scan2X™
Ključne prednosti
Pojednostavite procese skeniranja
Povećajte svoju efikasnost
Optimizirajte poslovne procese
Fokusirajte se na osnovne zadatke
Ključne karakteristike
Automatsko prepoznavanje dokumenata
Ekstrakcija stavke fakture
Opciono upravljanje ekranom osjetljivim na dodir
IRIS OCR i tehnologije kompresije
Skeniranje i verifikacija pasoša/lične karte
Na licu mjesta ili u oblaku
Mobilna aplikacija za 24/7 snimanje s bilo kojeg mjesta
Uvijek intuitivan
Interfejs baziran na ikonama olakšava rad, dok automatizovani procesi trenutno prepoznaju dokumente, biraju ispravna podešavanja i izdvajaju potrebne informacije.
Efikasan radni tok
Sofisticirana tehnologija trenutno prepoznaje vaše skenirane dokumente – na primjer, automatski prosljeđuje skeniranu fakturu vašoj računovodstvenoj službi.
Potpuna transparentnost
Postavite sigurnost, usklađenost i odgovornost na vrh dnevnog reda s korisničkim PIN-ovima, opcionalnim karticama za prevlačenje ili čitačem otiska prsta za odgovoran i siguran papirni trag.
Potpuna usklađenost
Osigurati usklađenost sa sve većom regulativom, uključujući redigovanje osjetljivih ličnih podataka radi lakšeg pridržavanja GDPR-a.
Hostirano u oblaku ili na licu mjesta
Odaberite postavku koja najbolje odgovara vašem poslovanju uz lokalnu instalaciju ili potpuno upravljanu online pretplatu.
Integrirajte se sa svojim okruženjem
Uživajte u integraciji sa Therefore™, Sharepoint™, OneDrive™, Google Drive™, FTP, cloud i web uslugama i bazama podataka za nenadmašnu produktivnost.
Proces rada
Odabir
Jednostavno odaberite vrstu dokumenta za skeniranje
Skeniranje
Dokumenti se automatski skeniraju
Indeksiranje
Podaci iz dokumenta se automatski izdvajaju
Verifikacija
Vizuelni alati za obradu izuzetaka
Kreiranje i kompresija dokumenata
Relevantni dokumenti se kreiraju i opciono kompresuju
Izvoz
Dokumenti se efikasno proslijeđuju relevantom odjelu/sistemu