Workspace Collaboration
- Home
- portfolio
- Cloud
- Digitalna rješenja
- Workspace Collaboration
Cloud Workspace Collaboration –
Automatizacija procesa
Ključne prednosti
Strukturirajte i osigurajte svoje informacije
Spojite informacije s papira i digitalnog
Optimizirajte poslovne procese
Omogućite efikasan rad na daljinu
Smanjite opterećenje uz automatizaciju
Lako pronađite informacije koje su vam potrebne
Kako Cloud Process Automation može pomoći vašem poslovanju?
Upravljanje brzo rastućom količinom povjerljivog i poslovno kritičnog sadržaja brzo postaje prioritet za preduzeća bilo koje veličine.
Rešenja za upravljanje informacijama mogu biti složena za implementaciju, integraciju i održavanje, ali Canonova automatizacija procesa u oblaku uklanja probleme. U potpunosti se njime upravlja u oblaku, dolazi unapred konfigurisan za popularne poslovne procese i spreman je za upotrebu za nekoliko minuta.
Platforma jednostavna za korištenje omogućava vam da snimite, kreirate, upravljate i pohranite sve vaše poslovne informacije na jednom mjestu. Zamislite uticaj na vašu korisničku službu i interne procese sa mogućnošću lociranja, bezbednog pristupa i obrade pravih informacija trenutno, sa bilo kog mjesta.
Ojačati sigurnost informacija i usklađenost
Osetljivi dokumenti se klasifikuju i indeksiraju nakon automatskog prikupljanja i izdvajanja relevantnog sadržaja u skladu sa specifičnim procesima dokumenata.
Saradnja je poboljšana zahvaljujući tokovima rada za digitalno odobrenje i potpuno strukturiranim i indeksiranim bazama podataka.
Sigurnost i usklađenost sadržaja poboljšani su naprednim pravilima zadržavanja i usklađenosti koja se mogu lako postaviti kroz cijeli životni ciklus dokumenta.
Bezbrižnost uz rješenje revidirano od strane nezavisnih stručnjaka za sigurnost koji ga certificiraju omogućava usklađenost sa zahtjevima zaštite podataka kao što je Uredba o zaštiti podataka EU (GDPR).